"Én 14 gyereket szeretnék! 8 lányt és 7 fiút."
Carmen Callaway


2010. április 5., hétfő

Boldog nyuszit! (Carmen)


Ciaaasztooook!

Először is, kellemes ünnepeket mindenkinek! Nektek mit hozott a nyuszi? Nekem egy csoooomóóó csokis fánkot! ^.^ Lexytől kaptam egy plüss nyuszit is, bár amikor már körberohangáltam vele a házat, akkor mondta, hogy Carrié, de én nem akartam odaadni neki, mert ooolyaaan ééééédeees! Úgyhogy Lexy elment, és vett még egy nyuszit Carrienek. De az a nyuszi sokkal aribb volt, mint az enyém, szóval inkább cseréltem vele, és így most van egy ari plüssnyuszim *-*


Nya, de nem erről akartam írni. Képzeljétek el, hogy mindenki kórházban van :( Lexy még mindig lábadozik, ahogy Hizu-chan is, ráadásul Ayu-chan és Naru is bekerültek, szóval teljesen üres a lakás. Hiába mennék vissza a kastélyba, Naru, Lexy és apu nélkül az is totál üres lenne. Gaby-channal pedig nem szívesen beszélgetek, bár ma már hívtam csokis fánkozni, de lecsapta a kagylót :( Szóval most áthoztam Bobbyt, és amíg játszottak Carrievel és Nyuuval, addig én főztem a fiúknak-lányoknak ^^ Csoommmóóó csommóóóót!


Gondoltam, egy könnyűvel kezdek, szóval felhívtam Cornit, aki azt mondta, segít pizzát sütni. De sajnos túl sokáig trécseltem vele, ezért megégett a sütőben, és mivel nem raktam a tepsi alá papírt, ezért teljesen ráégett, és a sütő is teljesen elszenesedett, és órákig sűrű füst volt a lakásban, és bekapcsolt a tűzjelző, és.. és.. ><><>.<> De semmi gond, mert Corni azt mondta, a carbonara biztosan menni fog. Viszont só helyett cukrot raktam a tészta vizébe, és a gomba folyton kicsúszott a késem alól, amikor fel akartam vágni, mert fordítva fogtam a pengét, és emiatt elvágtam az ujjam, és a szósz szilárd halmazállapotúvá sűrűsödött, és amikor fejjel lefelé fordítva rázogattam, akkor folyós lett, és kiömlött a talajra, és Carrie belepacsált, és.. és.. és.. >.<>.<>.< De nem csüggedtem, Corni azt mondta, a rántotta biztosan menni fog nekem! ^.^ De a tojás héját is belefőztem véletlenül, ráadásul túl sok olajat használtam, és túl nagy lángon sütöttem, és elfelejtettem lekapcsolni a gázt, szóval meggyulladt a függöny, és ki kellett dobni, és.. és.. és.. >.< De Cornival nem estünk pánikba, azt mondta, hogy a zacskós leves az nekem való ^.^
Azt viszont későn mondta, hogy a zacskót nem kell beledobni... *-) de akkor mi mástól lenne zacskós? Mindegy, remélem, a fiúknak, meg Lexynek ízleni fog ^.^

Júj, mennem kell, nem zártam el megint a gázt, és meggyulladt az egyik kesztyűm! >< Bye-bye!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése